shiiiiiit, long time ago :)

Verkligen fölåt för min dåliga uppdatering, men jag har ju flytatt och inte skaffat internett;( illa, men det kommer det kommer, och då är jag tillbaka på heltid :D

Jag och amanda har chillat hela veckan tyyyp!
I tisdags vare drag ;) öhhhm 8-)  aja
men iallafall så har jag faktisgt börjat skolan hp09a tror jag klassen heter ?:P hahahahahahhahaha

aja Erik och Wiklund kom och hämtade mig i morse jag försov mig och trodde öärligt att vi började senare,
Dom spärrade upp ögonen och tittade på mig som om jag var dum i huvudet när vi kom in på att jag druckit 6 koppar kaffe ;p  ni skulle sätt när jag gick in på den sjunde, haha !

Var på stan idag också, i spöregnet. Drog till tåg stationen och träffade hjärtegull till kusin vi pussades och kramades i regnet, måste sätt för jävla romantiskt ut ;) hihih love you honey !

Dom sista 2-3 veckorna har varit lite omtumlande men nu är allt nästan lungt, om en eller rättare sagt två personer bara kunde försvinna !  Men det är nog snarare tre om jag tänker efter

Seee yaa soon !
Love my blogg :D

XoXo Synvinkell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0