let me se

Okej, i mitt förra inlägg var jag inte så ingående om mitt liv!
Tänkte vara det nu ..

Det flyter på med allt, tror jag ? Nästa fredag kl 23 så drar jag med brudarna rill arlanda för att sedan flyga till Kreta i 14 dagar.
Vilket innebär, festa sola och bara chilla !
Ska bli så oerhört skönt att komma bort från denna stad ett tag, spec med tanke på alla intriger som är !
Det värsta är väll att det är vinter när jag kommer hem , men aja shiit happens!

I veckan har jag väll inte gjort n¨ått märkvärdigt var med Johanna tills i tisdags. Sedan Har jag solat, vare med marcus, vare med tess, vare med amanda, aa joo thats right!

I Förrgår var jag och amanda med Marcus och Jonte vi kollade på film och sådär, Jag och amanda drack vin :p Och åt grönsaker med dipp :p
Vi kikade på bröllops duellen =)  Det var sjukt kul att se likheterna mellan mitt och amandas systra skap och detas systraskap :)
Dessutom är ju filmen sjukt bra och man kan se den miljoner gånger utan att tröttna :p

Igår köpte jag ju som sagt min dator och var med tess Noomi, Ina och marcus
När brudarna stuckigt så kollade jag och Marcus på några avsnitt av DH (desperata hemmafruar), Lite synd ticker jag nog om Marcus ändå, som öven ska med till birsta och shoppa med mig :p ahahaha stackars kar :p

Ikv har jag inte en jävla aning om vad som händer ska nog bara ta det lugnt och ladda inför i morgon, då är det födelsedags fest för Ina och Noomi, dom har maskerad, sedan drar vi ut på krogen med maskeradkläderna, och för att det ska funka för mig så är det inte nyktert som gäller :P hahaha...

Just nu så står marcus i duschen och jag ligger i min soffa och funderar på att börja fixa mig så jag får min nya mobil någongång =)
Men jag är ju snabb så behöver kanske inte stressa så mkt :p

Men iallafall så flyter mitt liv på bättre än vad det gjorde för några veckor sedan, och den tiden behöver vi inte ens gå in på, tack ! Jag pratar nog om det om någon dag när jag har koll på allt som hände och varför.
Det är nämligen så mycket som jag inte förstår och inte alls vill tänka på igentlige, men jag antar att jag måste ta itu med det för att allt ska fortsätta funka bra ?

Shiiit juste jag har fyllt 18 också  :D


Mamma,  det vr sjukt jobbigt att sitta med Familjen utan att du var där, miss <33

plikten kallar :D

XoXo Synvinkell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0