En bra start på det nya :)

 Hej jag har rensat min blogg nu, alla inlä'gg, allt är borta, känns skönt som fan! Sak rensa bilddagboken också ! Allt ska bort ska örja på en ny kula, ett nytt liv ! :)  Lämnar allt skit i det förflutna bakom mig!
    Jag ser det som en start på något bra !


 Igår torsdag som ni kanske kommer ihåg så skulle det hända något ! VIlket det gjorde,  jag träffade min älskade super bästa kusin jävel ! Så grymt skönt men samtidigt jätte jobbigt! Hon kom hit först och tog en kaffe sedan for vi ner på stan träffade amanda och myste på lite.! Åkte sedan hem och strax därefter var jag på birsta =) Gick hem också, har gått rätt mkt dom senaste dagarna, men det är sköönt !  Åkte hem tog det lungt plockade lite grann! Sedan kom kusin älsklingen tillbaka! Hon sov här :D Så jävla skönt att umgås med henne igen, ! Allt kändes lättare det var som back in the days ! And i love it !  Hon åkte för ett tag sedan ! :'( Nu kommer det vara ett bra tag kvar innan vi ses igen ! Känns tungt, men vi har bytt tröjja, känns lite töntigt men vi älskar det ;)

 Har Sedan kusin åkte hunnit snacka med pappsi en sväng, han är på Semester :d! skönt för han skulle ju gärna åkt bort ett tag jag  med men det tar vi när det kommer ! Surrade på med amanda plumsan också gick inte fort innan vi kom fram till att vi inte bara ska ha tjej kväll på lördag utan ist för det så blir det hela helgen, hon kom hit på en halvtimma max vi dricker kaffe och bloggar i kapp typ :) Snackar massa skiit snack och läser skvaller blaskor, ska snart gå ner på ica och köpa lite gotta sedan hem och fortsätta :D  I morgon ska vi städa knäppa kort och laga tacos :D
    Sedan så vette fan vad som händer asså men vi lär ju ha det super bra  : D

 Super glad, fet bra humör, inte depp ingenting ! Allt k'nns bra även fasts många kanske inte tycker att det borde göra det, och det kanske det igentligen inte borde göra heller, men nu gör det iaf det ändå !  Kan bero på att jag verkligen bestämmt mig att jag ska börja på en ny kula stanna på den och den ska vara bra !
 Det tärda är att jag fortfarande är sjuk, och läkarna tror att det kommer sitta i sig ett tag med tanke på den destruktiva stilen som tidigare funnits !  Det känns bra, det känns som jag kommer lyckas, jag ska lyckas!

 Nina Wallin, jag måste bara säga det! Jag älskar dig Kusinvitamin! Du betyder otroligt mkt för mig, fortsätt sköta dig som du gjort så du får komma hem när det är bestämmt ! Var så otroligt skönt att vara med dig ! love love love <333 Tänker på dig varje dag varje timme varje minut varje sekund! Du finns med mig jämt !

                                      
XoXo Synvinkell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0