Det startar bra :)

 min och Amandas helg har startat riktigt bra hon kom Mika kom med Jeppe vi gick på ica och handlade lite för ikvällen!  Kom hem skrev lite alltmöjligt läste våra skvaller blaskor och bara var allmänt tjejiga ;)  MIka var här också och lyssnade på vårat tjej snack men men :) 
 Efter ett tag så gick vi ut med amandas sötvovve som också har bosatt sig här i helgen med amanda  :) Vi beslutade i samma veva att det var dags att dra och bada innan vädret gick åt helvete för mkt, snabbt upp och byta om och packa sedan tog vi en promenad med hunden i väskan ;) Badade kanske fem minuter hehehe men det var för självadoppets skull jag ville bada alltså bara dra om kring lite sakta i vattnet en stund och sedan gå hem . Nu siter jag och Amanda här med varsin kopp TE och inte KAFFE, kan ni fatta, vi har satt på oss tjejtjeiga kläder för att få riktig känsla i det hela ;)

 Mika och dom kommer nog för bi sedan och håller oss sällskap en stund, han åker ju till gbg i morgon också undra vem som ska lugna ner mig om det står en till snubbe i  Ett fönster och runkar ! Usssch!
 
 I morgon ska vi upp tidigt ut med hunden duscha ha i hårinpackning och vårda oss själva ;o)  Sedan blir det nog birsta ica maxi hem fixa oss fota och umgås med mika och jeppe innan dom åker kanske :=) Sedan blir det att till laga käk och sitta som nå dårar och snacka på som vanligt,

 Självklart så dokumenterar vi med massor av kort, men det är tveksamt att alla kommer upp alltså !
 Inte på bloggen men kanske på bdb som jag faktiskt tycker är lite skönare att lägga upp bilder på än på bloggen eftersom det inte alltid funkar som man vill med att lägga in bilderna här . Men också där heter jag synvinkell, kika gärna in och droppa en kommentar ;)

 Du får mig le, jag känner mig trygg <33

XoXo synvinkell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0