Ändrade planer :p

 Jag och amanda åkte aldrig till birsta ist gick jag dit med christian.
 Kikade på lite olika saker faktiskt! Han köpte en lampa till sovrummet.
 Jag köpte en skjort tunkia och nagel fix :D Tihihihihihihihihihihihih
 Så ni kan ju kanske lista ut vad jag ska göra ikv med en kopp kaffe brevid mig ?
 Ja juste fixa naglarna:D

 Har glömt att säga det men köpte super snygga kaffe koppar igår med amanda, eller jag kanske sa det ? vet inte riktigt nu asså :p
 har nyss kommit hem, har även fått hyres kontraktet till lägenheten, flytt snart igen då :)  Den första !
 Typ nästa helg med andra ord, då blir det även ett glas eller fem med vin för mig och amanda när hon och jag har sprungit runt som nå fånar och pyntat min lägenhet :D  Mjaaa visst vettni ;)

 Ska käka tacos idag, vart ju kvar sedan igår så :D mumma. !
  Och som en prioritet i min nya kula som jag snackat om så ska jag gå upp i vikt!
För jag rasade verkligen i vikt nyss, 16 kilo. INGE BRA ALLS! 

 Så till alla Tjejor säger jag ; stå för den ni är och det ni har, stå för eran kropp, var stark och älska dig själv. Gö allt ni kan för att nå era mål! 
 Vart kanske lite dubbel moral där, jag menar inte att jag inte är nöjd med mig själv, för det är jag, men jag ville absolut inte gå ner i vikt och gick ner ofrivilligt. :)
 jag tror ni fattar mitt budskap! :)

 Jag saknar dig, okej ?
Jag villa tt du kommer hem, okej?
jag känner mig trygg vid din sida! <3


XoXo Synvinkell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0