play that song for me

 Gårdagens förvirring vart absolut inte bättre asså :p eller ett tag avrt den ju det dårå men sedan avr hela kvällen käpprätt åt helvete !
Fy fan vilket jävla liv, snutar så in åt helvete bråk så in åt helvete


 Och J och andra J ni är körd i huvudet vet ni det ? Fy fan vad ni sjunkte lågt i mina ögon igår kan jag lova ! Fy fan !!!! Far bara åt helvete !
 Hos mig har ni inget att hämta på ett bra tag förns ni kan förklara vad fan som försegår i era puckade huvuden !

  Och Nej jag mår absolut inte bra idag! Fitt huvudvärk och magen vrider sig ut och in tror jag ! Satan i gatan vad tärt.
 Inget drickande ikv iaf vi skulle väll igentligen dricka vin ikv när vi var färdig med flytten , men en kopp kaffe eller te är det ända som kommer drickas från mitt håll iallafall ;p
 Tror jag :P
 Max målet igår var nog inte heller en så smart idé !


 Ska väll bara börja flytta snart asså, men är så sjukt less och illamående ! En pizza skulle inte sittta dumt nu asså!

 Och som sagt jag lär nog inte skriva på ett tag nu asså!  KOmmer sakna er bloggläsare see yaa ;)


 XoXo Synvinkell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0